finally

äntligen helg för min del :P haha. bara 3 arbetsdagar denna vecka, soft! men imorn har ja lite inplanerat o så orkar ja inte jobba på min födelsedag, ja är ju lite efter - så ja fyller 19 imorn (medans alla andra har vart det i ett x antal månader, tex linnea, hon fyller 20 om 2 mån :P)

sååå imorn har ja planerat in:

* att fylla 19
* armbåga mig fram inne på h&m för att se om det finns nåt najs på viktor&rolf kollektionen
* dubbel körlektion, 80 min
* intervju på sisters ikano :D
*lämna in cv till jc ikano
*firas

köpte en svinfin enkel grå poloklänning med skärp till på vero moda häromdan, o alice o anna på jobbet tyckte den va så fin så de köpte likadana, alice en grå o anna en röd :P haha, iv´e got good taste?! :P

nu måste ja måla naglarna så de ser fina ut imorn på intervjun! wich me luck!

/a small 18year oldie

Kommentarer
Postat av: Kritotter

Då blir du en stooooooor flicka imorn ;) lite mer mogen, ett snäpp närmare mig :P Men jag kommer ifrån snart igen ! :D puss puss

2006-11-08 @ 19:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback