it´s raining man

bror kom nyss hem, dyblöt från dopp till tå :P tur att jag sitter o myser i mina mjukiskläder nyduschad o fräsch. va o tränade 11.45 med mamma på friskis på medel/styrka passet. riktigt skönt o känna svetten drypa nerför ansiktet under passets gång :) fick dock lite problem med andningen(igen :O?) är så inne i tränandet att ja glömmer bort att andas ordentligt, men det rer sig alltid så det är inte så farligt.

fick h&m julkatalogen idag. åååh! fasen va mkt snyggt det fanns i den!
1. ldb klänningen, ååh dregel! prisvärd oxå! must have, första prioritet!
2.kashmirtröjan (den gråa såg riktigt mysig ut) men ja är mer sugen på en röd( tur för mig att röd inte fanns :P)
3. svarta västen (skitbilligt & den har ingen krage! perfa, så ja kan ha över skjortan - alla mina andra västar har krage vilket inte är fint o ha över skjorta)
4. svart skjorta, har inte lyckats hitta någon prisvärd skjorta som sitter bra hoppas denna kan vara klockren på mig.
5. korsetten &stringtrosa i guld. åh so cute. får dock se hur det blir med den. (sött, men lägsta prioritet)

veckans låt : jason mraz - i´m yours

åååh thanks dad <3 såg precis justin timberlakes nya skiva futuresex/lovesounds på datorn :D yeah! ska lägga in låtarna på ipoden på momangen! :D

afrikansk dans på friskis 2 dec. låter det lockande? häng med vettja!

P.S 1 vecka kvar tills jag lockpermanentar mig! D.S :D :D :D

kollade nyss igenom gamla bilder, hittade lite smått&gott från nåra år sedan & olika årstider. enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback