snö!

vilken chock jag fick imorse när ja gick ut till köket! snön låg som ett vitt täcke utanför. jisses! fick skjus till jobbet av mamma, thanks. på lunchen köpte ja o anna wok away, jisses så gott det var! vi drog även igenom lite affärer, o när vi gick in till wedins accent, så började det pipa(trodde först det var mina wedinsstövlar som ja köpte förra veckan :O) men haha annaklanten hade inte pillat bort streckkodslappen från sitt puder :P haha. lite roligt. efter jobbet plöjde ja igenom lite affärer som vanligt :P köpte en ny plånbok(en röd med rosett - sött & tjejigt :P) samt lite underwear.

igår va ja iaf ledig, skönt. dealade till mig att jobba lite övertid i måndags o vara ledig på tisdagen, så min röst kunde bli någolunda återställd(kraxar dock lite fortf, men rösten är mkt bättre nu iaf) så myste med krille månkväll-tiskväll.

OC-säsongsstart ikväll :D :D

iår fyller jag allså år på vintern istället för hösten :P

Kommentarer
Postat av: En av Sandras beudrare

ohh underwear, something sexeh? ;)

2006-11-01 @ 19:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback