mm

Jahopp, så har man startat en blogg. nördigt? mjo men lite är det nog, iofs har de flesta en. jag känner mig depp. foten är svullen o gör ont, magen ömmar(ja slår vad om att ja blev kebabförgiftad i lördags) blev på gråthumör precis, vill  känna nåra tårar nerför kinderna. flashbacks, vill bli av med dem, går inte,vet det.

jaja, det är bara o göra nåt åt det.

veckan som nu har gått, var kanon. lön,sofie&jag=nkpg=spenderarbyxorna.  3000 byebye. ops. fina saker kom ja med hem iaf.

tinas inflyttningsfest va underbar, folket, kareoken. balkongen med paraply. utgång, knökat med folk. foten fick sig en törn. krille sov över. matförgiftat på söndagen, spydde som en fontän. stackars krille som fick umgås med mig då. sov resten av dagen o natten.

bara 3 arbetsdagar kvar. pallra.

jag vill ha svar. please. den lilla(stora?) förändringen. i need it. so desperet känns det som.
nu ska ja inte blotta mig mer just nu, ses nån dag, om ja kommer ihåg dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback