prosit

sitter här på jobbet och är genomförkyld. som tur är får ja sitta vid datorn idag med :) typ stansning igen, lyckans mig :P haha. har precis haft lunch. fick med mig anna på alla mina "uppdrag" jag hade. hann med alla, makeupstore(varsegod sofie för försenad present :P), ginatricot, scholl o upp till tiimari o ge sofie presenten. har satt i schollsulorna nu i mina nya stövlar. vad annolunda det känns att gå med dem i :P skönt iaf. köper nog ett par till sulor, o ha där framme i skorna, ifall mina nya leopardpumps ömmar (Grrr :P )

helgen var slapp iaf. men blev tydligen dunderförkyld natten mellan fre & lör. drog till ikano med sofie o shoppade lite ytterligare. ´kom hem med litegrann iaf. en rutig skjortklänning, tidig födelsedagspresent - leopardpumpsen, linne (lämnade dock tillbaka det nyss) & lite annat smått o gott.

på kvällen bjöd ja sofie på lite kycklingspett på steve´s, våran favvorätt där :P (förutom fickacookiesen, jummy) drog sen o spelade biljard, ja vann :) 3-2! på vägen ut därifrån kom klockrenaste :P

nån blatte - hej
sofie          - hej
blatten       - can we talk? can i get your number?
sofie          - NO!
jag              - we are about to leave no, byebye

haha, sucker :P

degade hela söndagen o kraxade med rösten, promenad o godis. 

prosit and out 

Kommentarer
Postat av: Pussgurkan

you can get my number any day of the week ;)

2006-10-30 @ 15:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback