se där ja

helgen äntligen här. skönt. 3 lediga dagar att se fram emot. ska inte göra nånting typ :P eller jo, men en vit helg blir det iallafall. dagen på jobbet gick rätt fort idag som tur är. skönt. anna,haj(stavn?), ja o daniel hade ett bra(udda?) tidsfördriv :P hittade dock snyggaste stickade västen på indiska i ameliatidningen, men dock fanns den bara i xl i affären :S surt. den va så fin! när ja slutat jobbet så träffade ja krille. blev lite tidsfördriv på stan, råkade dock hitta lite. la iaf undan 2 fina saker. så imorn ska ja nog köpa den stickade på MQ & skorna på wedins. plus att betala alla utgifter som ja har, vilket gör att ja redan idag är pank, fast att ja inte får pengarna förns imorn. segt, :S. ännu en månad pank. men ja fyller år snart, så ja ska försöka spara mig lite o se vad ja får då. krille o ja drog iaf hem till mig o degade o åt. såg mest tv o halvmyste/degade.

den här veckan har jag känt mig ur balans psykiskt sett :S det började dels i måndags. men sen har det suttit i hela veckan. känner av det lite då o då. har känt mig lite bräcklig på nåt sätt, sårbar, nedstämd, extremt trött osv. hoppas det går över snart. eller har jag fått höstdepression? hope not. men det återstår att se.

har märkt att ja får fler o fler besökare till bloggen. undra vilka. kanske skriver så intressant att ja har fått anhängare :O jaja. kul för dem.

nu är det snart dags att kojja, så ja är helt utvilad imorn, då ja o johan ska pumpa lite på gymet. härligt, svetten ska rinna :) blir väl iallafall 3 gånger ja tränat denna vecka. för ja ska baskemej gå på urbans på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback