blandad tisdag

min tisdag kändes helt knas(iaf stor del av dagen)! gick upp alldeles försent, kom iväg till jobbet alldeles försent, cyklade som ett djur i motvind, kom fram med huvudvärk(får det om jag cyklar förfort på nåt konstigt sätt :O ) 5 min innan ja började. helt död fram till 10 ungefär. förlite mat i matlådan, fick gå o komplettera med en cheese. regnade ute, var inte alls sugen på att träna.
drog & tränade mariannes pass sen ändå. tur var väl det! blev direkt på glatt humör & tränade stenhårt! kändes skönt efteråt. mamma tränade även på passet så jag & cykeln fick skjuts hem :)
krille kom sen. lindorff ringde & sa att de ville ha mig på arbetsintervju på torsdag klockan tolv.
sofie & jag hade tänkt gå ut på onsdagkvällen(idag) men krille sa att de skulle ha stängt pga renovering. ringde dit. skit det var sant. där rök utgången :(
paketet från m925 kom! halsbandet var skitfint
krille sov över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback