Gårdagen

jag vet, jag är lite dåligt att uppdatera. hinner lixom inte. igår var det iallafall kokhett utomhus. satt i en sval vit sommarklänning & läste lite körkortsteori i ca 1 timme. kom in & såg att jag fått ärsta bonbrännan! shit :S fick min deklaration från skatteverket,kommer få tillbaka ett par tusenlappar! SÅ GÖTT! :)
innan jobbet drog jag förbi krille vid hans nya jobb(i skogen :O ) vid universitetet. Han var lite halvlortig & skäggig (en riktig karlakarl enligt honom själv :P ) var så varmt ute så jag kunde inte ens cykla med skinnjackan öppen. jisses! det gick helt okej att jobba, jobbade 16-21, folk var snälla. Gick ovanligt bra & det var superskönt att cykla hem. inte alls kallt. hann hem för att se sudden death i SM hockeyn, dock tog Modo hem det så de leder med 3-2 i matcher. tror ärligt talat att modo vinner SM guld, kära LHC får nog nöja sig med silver, sorgligt men så tror jag. sussade ganska tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback