Home, sweet home

nu är jag hemma från stockhom! har varit en kort men rolig vistelse!
sofie & jag satte oss på bussen i fredagseftermiddag(aldrig mera buss säger jag bara!) tog 4 timmar från att vi klev på bussen i lkpg tills att vi kommit till sthlm,åkte tbanan & kommit hem till rash & orlando.

resume från helgen:

fredag:
det blev att sminka sig & fixa sig iordning för att sedan dra nåra shots & dra ner till stureplan & partaja! det var öppningpremiär på La Camera efter en renovering så det blev att dra dit. Asmycket folk utanför men vi kunde bara glida förbi folkmassan o börja partaja. skönt också att ja kom även fast det va 20årsgräns. kände inte igen så mycket folk därinne, va typ bara baronen eller greven(vad han nu kallas) som jag kände igen.
killarna hade köpt 6 liters skumpa, men den dissade vi för dansgolvet. dansade verkligen heeela natten lång! sofie & jag var helt slut i fötterna, så vi fick lite halvt halta till bilen. ett snabbstopp på 7eleven, & sedan Mc´donalds för lite fyllekäk i bilen på vägen hem. somnade som en stock när vi kom hem vid halv 7 (trodde halv 6 :O )

lördag:
det blev inte mycket sömn för mig inte, vaknade redan vid 9!!! nåra ynka timmars sömn. orlando snarkade så mycket så jag kunde inte somna om. dom andra vaknade inte förns 12 ungefär. suck, fick roa mig med att stå ute på balkongen o dega osv. sen drog sofie & jag in till stan för lite bakisshopping. fötterna värkte fortfarande :S orkade inte gå allt för länge i affärerna, så vi drog hem efter ett par timmar, käkade även bakfyllefrukost bestående av en big mac meny. kom iallafall hem med 2 klänningar,sjal,solbrillor har jag för mig om :O
blev inget festande på lördagkvällen, vi var försega. så vi grillade vid 1 :P sen somnade vi vid 4,va så jävla trött så jag somnade som en stock.

söndag:
vaknade vid 12, de andra vid halv 3, suck. fanns inte så mycket att göra, började packa lite. drog in vid 4 tiden till t-centralen där jag skulle låsa in min resväska o skinnjacka så jag slapp kånka på det. 40 jävla spänn, grrr. drog ut till söder & käkade lite, sofie & jag var så sugna på pizza så det blev pizza hut, gooodaste pizzan! mums! slapp betala också, så då var det extra gott. gick sen ut till stockholms hamn för att sitta ute på piren en stund(som fick avsluta min resa) sen skynda till tåget för att sen ta ut min biljett 5 min innan tåget skulle gå :O kom på tåget 1 minut innan det skulle gå :O riktigt tur! kom hem 90 min senare där jag blev hämtad av pappa på stationen & åkte hem o såg "innan frosten" för att sedan sussa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback