magkatarr

usch fick jätteont i magen igår vid 17.00 jobbade dock klart arbetspasset & åkte hem vid 18.00 hade ont i magen hela kvällen. fick nån tablett av mamma. hjälpte lite. eftersom mamma jobbar på sjukhus så anar hon att jag har drabbats av magkatarr. blä! har fortfarande ont i magen idag. inte bra :( jobbar ändå. har läst lite om magkatarr på nätet & det låter inte så roligt. man kan spy blod o grejer :( ja vill bli bra i magen!

"Magkatarr kan utlösas av till exempel olämplig mat, stress och alkohol."

Kommentarer
Postat av: MinnieBlue

Oj då? Du nämnde inget om din smärta på jobbet...stackare. Nåja förhoppningsvis blir det bättre. Efter att jag var i Söderlöping och åt glass hade jag ont i magen i 2 dagar!? Idag äntligen känner jag mig lite bättre....

2007-08-07 @ 12:29:53
Postat av: Nina

jag vet.. ja har special balsam, schampoo och hårinpackning med uv skydd å sånt. funkar kanoners

Postat av: Linnea

Hej! hoppas att du blir bättre snart! jag har sett ditt mail, men både jag o datorn har haft lite virus problem, ska försöka svara imorgon, vill vara säker på att datorn är 100% innan... Massa kramar

2007-08-08 @ 12:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback