alltid sen!

spelar ingen roll hur tidigt eller sent jag går upp på morgonen.jag är alltid sen! som vanligt fick jag kuta till bussen idag. tydligen va jag lite senare än vanligt imorse, eller så va bussen tidigt. fick iaf lägga i en extra växel & kom fram till busshållplatsen precis när den skulle åka. kuta ut framför bussen & sträcka ut armen för att be busschaffisen stanna & vänta på mig. Han hade visserligen kunnat åka iväg när ja ställde mig vid dörren men som tur va släppte han på mig(hade kommit försent till jobbet annars!) Självklart fick ja mig en utskällning av busschaffisen "spring aldrig ut framför bussen igen & kom i tid! ) jaja,det har ja hört förut.
nä men seriöst ja måste komma i tid. orkar inte stressa det första jag gör på morgonen. suck :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback