efter helgen

god jul på er(lite sent kanske) har inte haft lust att blogga nu när det varit jul. tror jag ingen har haft det heller. hann iallafall med att ta kort på julaftonsoutfiten. den får komma här nedan.
datorn strular fortfarande lite, eller iallafall att få uppkoppling till internet, pappa kommer inte riktigt ihåg alla säkerhetskoder... suck. får väl ta hjälp av dell eller nåt.
i julklapp fick jag bla björn axens locktång,små söta högtalare med tillbehörande bas - till min nya laptop(svinbra ljud!)lite böcker,lotions,pengar,träningsgrejer osv. finfina saker blev det iallafall :)  
annars då? just nu har jag långledigt. tog självklart klämdagarna med så nästa ons börjar jag jobba igen. 10 dagar ledigt säger jag inte direkt nej till! :)
iår har jag tänkt snåla på reafynden,dels för att ja är utan bankomatkort nu för tillfället,samt att det mesta är skräp. som finns ute i butikerna. dock finns det EN anledning att ja sparar mig. visserligen är det ett reafynd men jag måste ha den. hoppas den finns kvar tills nästa vecka! :)
dock har jag iallafall köpt en röd tröja(en såndär gina tröja med knappar fram - får gå tills jag hittar min perfekta röda kofta!) sen är underkläder alltid bra att införskaffa på rean,så det fick bli en bh & trosa med.
detta fyndades igår då jag var på stan med Linda som tillfället är hemma från london i ett par dagar. riktigt kul att se henne igen. har inte sett henne sen hon for i aug. dock kommer det inte dröja alltför länge innan vi ses igen eftersom ja kommer åka över till london nu i vår(när det är vår i london, hoppas den kommer fort :P)

julaftonsoutfiten var det ja!



cashmerekofta : Laredoute
(natt)linne : H&M (julkampanjen för iår)
kjol : MQ/zoul
strumpisar : H&M
halsband : m925


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback