ni är inga jävla barnpassare!

jag blir sååå trött! det känns som vi behandlas som småungar här på jobbet. gör si & så. Nej det här är förbjudet osv
vi får inte ha tilltugg vid arbetsplatsen(allså inte ens frukt) & endast 1 kopp/glas vid skrivbordet. när vi inte har ett jävla skit att göra så SKA vi i princip sitta & rulla tummarna! jag satt nyss & spelade ett simpelt spel på en gratissida på nätet, men neeeejdå! om vi ska spela får vi endast spela harpan eller röj. fuck no!
visserligen får man sluta tidigare, om man jobbar till ordinarie tid 17,18. jag som jobbar till 21(idag)  får naturligtvis inte gå tidigare! så jag måste sitta här o ruttna.
suck de ska verkligen visa att de är "högre" upp än oss genom att hålla på med sådana här skitsaker! sen att vissa blir favoriserade bevisar verkligen att de inte är passande för deras arbetsroll..
jag blir så frustrerad!

Kommentarer
Postat av: Anette

Vilken skit! Var jobbar du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback