dagens outfit



nyinköpa klänninge: sisters - riley el deluxe
nyinköpta armbandet -. gina tricot
tights - jc
mockastövlar - scorett
vita kappan - h&m.se
skinnväskan - indiska

invigde min vita kappa igen efter att den hade varit på kemtvätt. vad ren den hade blivit! så jag är supernöjd med resultatet! :) dock tog det ca 1 vecka eller lite mer från att den lämnades in till att pappa hämtade den, men priset var värt väntan. jag trodde det skulle gå på typ 250:- eller nåt, men det kostade bra 90:-!!!! :) :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm men spelar roll vilket land.. jag vill iaf ha den.. Kostar d 60 kr att skicka den till sverige? sjukt dyrt ju..

Postat av: Anonym

mm men spelar roll vilket land.. jag vill iaf ha den.. Kostar d 60 kr att skicka den till sverige? sjukt dyrt ju..

2007-03-09 @ 23:44:54
URL: http://danajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback