dagens shoppingskörd

drog in till stan till det öppnade(10) som alltid gick jag till H&M först. krille kom sen.på bara H&M la undan typ 5-6 plagg eller nåt :P drog runt till massor butiker med kriller i hasorna. drog typ igenom varenda affär i hela stan. la undan ett x antal plagg :P innan lunch köpte jag iallafall dior mascaran,niveas eyeliner,nagelfilar, secondhand kjol mm.
till lunch bjöd jag krille på wok away. blev kycklingfile,nudlar,färska grönsaker & sötsur sås. tog med oss det ner till ån & åt. helt ljuvligt underbart! solen gassade på ordentligt, så vi satt kvar lite extra länge.

men tillslut efter mycket om & men, kom jag hem med detta:
1.
2.3.
4.5.

får se vad jag ska behålla. den hallonröda toppen ska jag iallafall defenitivt behålla. röda kjolen med antar jag. den är från second hand så den va billig.

fynden gjordes iallafall:

1. hallonröda toppen, H&M. Svarta kjolen, Lindex
2. röda kjolen, secondhand
3. skjortklänningen, H&M
4. topp/klänning(whatever), gina tricot
5. diverse smågrejjer, mascara-kicks, nagelfilar+niveas eyeliner-åhlens, knallrosa skärp-lindex, hjärtehalsband-indiska & foundationapplikatorer-H&M

vad tycker ni jag ska behålla?

Kommentarer
Postat av: Josieeme

gillade den gula toppen från gina !!söt!

Postat av: Hanna

Redan spanat in den gula toppen och neonskärpet, sweet!

2007-03-30 @ 23:19:55
URL: http://mignonette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback