du kunde väl hört av dig lite tidigare?

killen skulle kommit idag o sovit över, men icke. iofs visste jag att han skulle umgås med sin bästa kompis idag, men jag uppfattade det som att de skulle umgås på dagen. men så ringer krille mig vid 16-17 tiden o säger att han inte hinner komma hit :( för att dom hade inte börjat umgås än. o det hade dom bestämt flera timmar tidigare. kunde han inte ringt o sagt liiite tidigare, så ja slapp gå hemma o dega för att invänta honom.hade ju kunnat planera annat istället. blev sur. grr! han fick lite dåligt samvete men det kan han ha tycekr jag! jag kontra med att vi ska vara på stan kl 10.00 imorn då istället för 12 om han hade sovit över. så han får skylla sig själv. o jag som hade rakat benen dessutom!(bara för att han "klagar" att det sticks då o då) jaja...o så har ja ont i tungan för ja bet mig ashårt där när ja åt vindruvor. buhu aj!
ge mig ostbågar! NU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback