I love shoppingfynd!

vaknade kl 10 idag & blev glad för solen strålade utanför. efter frukosten begav sig mamma & jag ner till maxi för att handla mat(jag övningskörde såklart.) brr vad kallt det var där inne :S o så va ja trött vilket inte gjorde saken bättre. såg även på jesper som tydligen jobbade där, hälsade inte. vi har inte pratat med varandra sen bråket för 1½ år sen. väldigt synd efter som han var en bra kille. jaja.... fick lite lösgodis av mamma eftersom jag va pank ;) jummy! :)

drog sen till lindex för mamma hade 30% rabatt på underkläder o damkläder. jag skulle leta bh:s o mamma kläder till sig själv. jag spanade självklart runt lite bland tjejkläderna oxå. o där hängde dom! jeansen! hon som hade fixat mitt hår för lorealvisningen hade på sig ett var svinsnygga jeans som tydligen kom från lindex. fanns bara 3 jeans kvar som hängde ihopklämt i ett ställ med massor av tröjor. storlek 46,38 & 36! haffade snabbt 36orna & visade stolt för mamma. kollade sen efteråt på prislappen & höll på o svimma. 199:- ordinarie! skämtar dom :O men det var sant.(hoppas dom nu sitter bra tänkte jag...) hittade även en del bh:s som jag testade. mamma hittade ingenting. jeansen satt som gjutna & det blev 2 bh:s. fick båda checkarna av mamma(som för övrigt var snäll o lät mig låna pengar till detta.) allt gick på efter rabatt 406:- gaaaalet billigt!

nu ska jag dra till krille för att gå i härliga vårvädret(sol & +14) samt mys o onyttigheter. 
ciao.

lite bilder:

jeansen: hög midja & snygga fickor. även om ja tröttnar på dem om ½ år har dom ändå varit värt varenda öre 


Kommentarer
Postat av: Britta

Så snygga jeansen var! Vill också ha med hög midja men vet inte om det funkar på mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback