Madonna & HM

M by Madonna heter hennes senaste(2a) kollektion för H&M. kollade nyss in den på hm.com
konstigt att inte fler plagg hade tagit slut :O servern va nere för ca en timma sedan pga att den användes förhårt.
blev många besvikna? jag själv tycker att kollektionen var lite för tråkig. visserligen är svart&vitt fint, men har börjat tröttna på detta nu. lite mer färg hade genast piffat upp hela kollektionen.

2 helt ok söta klänningar ur kollektionen:



om den första klänningen hade funnits i hallonrött, hade jag klickat hem den utan att blinka!(nu finns de bara i svart vitt o som på bilden beige.) visserligen är svart o vitt också fint, men nej, haaaalllooonröd *suck

Kommentarer
Postat av: Design akuten

Hej,
Ser du har en vanlig blogg, tänkte jag kan hjälpa dig göra din blogg mer personlig. Designa din blogg till DIG.
kolla in min sida för mer info.
Jag kan göra din blogg precis som du vill ha den.
kram jessica :D

Postat av: denise

Den e jättefin, men kanske borde du fixa den lite så den blir mer personlig? =) hihi Annars e den jättefin o du skriver bra!

2007-03-22 @ 13:34:20
URL: http://danajs.blogg.se
Postat av: Caroline

Fina klänningar!

2007-03-22 @ 14:13:45
URL: http://callines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback