Skinnjacka!


Efter en veckas sökande hittade jag den.
den ultimata skinnjackan!
hade sprungit runt i alla tänkbara affärer, sisters,jc,carlings,wasa skinn & mode,bikbok mm
men tillslut gick jag tillbaka till wasa skinn & mode igen(eftersom det är högkvalitets skinnjackor där)
& testade lite jackor. helt plötsligt tar expediten fram en svart skinnjacka,
som hon ville visa mig. snacka om att jag tappa hakan. sååå fin.den hade kommit in denna säsong & såg väl för ögat ut likadan som de andra,men denna hade ett coolt snitt bak på ryggen.
Ett stooort plus var även att den var billigare än den andra jag tittat på(förra kosta 1700) men denna kosta 1495:-
fick även tag i sista storleken med. pjuh.
så nu har jag 60 öre på mitt konto o det är 11 dagar kvar till lön, men vafan
jag har ju fått en fin skinnjacka istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback