tjejmiddag

igår drog jag & sofie till tina som skulle ha tjejmiddag. 13 girls blev det tillslut om jag minns rätt. hade temat sommar & klänning(dock var det 2 eller 3 som inte hade klänning vilket förstörde det hela lite tyckte jag) tina hade köpt mat för typ 1000:- ! så det blev 128:- /pers (utav dom som inte hade med sig extramat)
först välkomstbål(med cider,fruktsoda,jordgubbar,stjärnfrukt & passionsfrukt) sen mat för fulla magar!

buffén blev iallafall : kycklingspett med currysmak, potatisgratäng, sallad,ost&skinkpaj, tacopaj,små gobitar på tandpetare, jordnötssås, tsatsiki & mycket mer. blev asmätt!

efterätt : chokladkaka med after eight överdrag & grädde till, glass med avokadosmak(va sådär)

o sen självklart godis,chips,nötter & frukt!

stannade till 11 ungefär. fick sedan skjuts av linda & emma till krille där jag skulle spendera natten.

krille hörde aldrig att jag kom(eftersom han satt på toa) så ja skickade ett sms till honom om att jag var påväg&att det va kallt ute(för att han skulle komma in på sitt rum o se mig) det va så kul att se hans min när han kom in & såg att jag satt på sängen :) hihi, lite överraskning. ;)

p.s. tog med mig digitalkameran för att ta kort men tydligen var batterierna slut så det blev inga kort :S buhu

Kommentarer
Postat av: fröken Främling

haha var också på tjejmiddag i helgen, den jag var på hade dock inget tema =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback