transformation



vilken hårperiod jag har haft senaste 1½ månaden :O
att gå från blond till möörk.
dock trivs jag i de 3 första bäst(har 4e idag)
föresten är 2&3 samma hårfärg(men 2a bilden är ja precis nyfärgad,
o har massor överskottsfärg i håret,3e bilden är slutliga resultatet - som skulle vara lite guld/varm/mörkblond)
alla mina hårfärger är iallafall proffs färgade av loreal paris, av min moster som är hårtekniker där.
klipper & färgar mig enbart hos henne,skönt att ha en privat/egen hårstylist :)
ska iaf behålla hårfärgen(4e bilden) tills jag klipper mig nästa gång, är inte bra att färga för ofta,
trots att loreal har väldigt skonsamma produkter(toning i affär är starkare/farligare o har mer kemikalier än loreals starkaste hårfärning, det ni ;) )

vilken hårfärg tycker ni jag passar bäst i?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback