Veckan som gått...

har jobbat hela veckan som vanligt, förutom i tisdags då jag tog lite ledigt. Bla lagom tills lönen kommit :O eheehe passande ;) dock lyckades jag hålla i pengarna, men kom iallafall hem med ett par till röda pumps(dom andra "dödar" mina fötter) o de nya är mycket finare :) Samt senare i veckan 3 stycken nagellack(ett stärkande,guld& silver)
Knäna har börjat spöka mer & mer. Speciellt mitt högra knä, har därför inte vågat träna så mycket denna vecka(gymade i fredags men körde inte alls mycket ben) Bör nog kolla upp min knän. Min chansning kan vara att jag har åkt på någon slags inflammation.
Stackars Krille drog vänster knä ur led i tisdags på sin krickboxnings träning :S Men knäpp som han är ville/vägrade han att ambulans skulle komma o åka upp till sjukhuset. Istället åkte han hem o lindande in det. Dagens efter kunde han fortfarande inte gå. Så tillslut efter en dags tjat åkte han på torsdagen upp till sjukhuset o röntka knät - det visade sig att han hade blod i knät som dom fick suga ut med hjälp av en stor spruta :S urk. Så nu för att knät ska bli bra igen får han gå på kryckor. Känns bra att jag tjatade på honom :)
I torsdags drog ja ner till Ingelas o klarade C testet på datorn, känns gött. Ännu ett närmare steg till körkoret :)
krille sov över från fre tills idag,myspys.

& idag har jag slappat o laddar nu inför Melodifestivalen - andra chansen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback