känns konstigt

idag var sista arbetsdagen på mitt, nu gamla jobb. känns konstigt att inte gå tillbaka dit på måndag. har iaf jobbat där sen 15 aug 06 - 11 maj 07. ett tag iallafall. men om jag mot alla odds inte trivs på det nya får jag komma tillbaka till det gamla ;) schysst.

min musarm har fått vila från dator & bloggande sen i måndags. Den känns så mycket bättre nu. Inte lika överansträngd som innan .

Annars har det väl inte hänt så överdrivet mycket i veckan som gått, shoppat ett par svinsnygga marinblå shorts från sisters/riley för 500 pix.
Pappa har även igår torsdag fyllt 42 år.

tänkte lägga upp en dagens outfit, men jag orkar inte. har iaf på mig en schysst a-linje klänning i blått från topshop samt kjl jordgubben.

eurovision song contest imorn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback