smått o gott från veckan(ja vet - jag är dålig på updateringar)

har nog fått musarm pga jobbet :S blä!

föresten, fick ett nytt jobb i onsdags! börjar 14e maj, im so happy :) kommer dock stå kvar som anställd på gamla jobbet dock som passiv(ifall jag inte trivs på nya - vilket jag hoppas att jag gör)

drog & shoppingfirade lite kom hem med 3 klänningar,bikini & kjol :P


har även tagit lite trädgårdsbilder & fannybilder (som förövrigt fyller 4 år idag! <3 )




har även seriöst funderat på lugg. vet inte om jag vågar. men det växer ut, en bild från när jag lekte med håret(det är allså mitt hår men som jag gjort till fejkad lugg!)
 vad tycker ni, lugg eller icke lugg?`

utmaning,

vem kan göra sk "8 lockar" med hjälp av plattång.

 det kan hända att jag berättar ;) det är iallafall enkelt & coolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback