dagens fynd!

eftersom paljettklänningen från H&M även hae kommit i butik,gjorde jag slag i saken & gasade ner till stan för att testa den.(hade best en 36 på H&M.com men klart man vill testa den!)
36 va verkligen sviinkort! gick knappt över rumpan! därför fick det bli en 38a, visst den va lite större på bredden(det är bara att ha ett skärp i midjan) men längden va mycket bättre. Så den fick det bli.
köpte även en svart kuvertväska(en hård o stel) som kan funka att ha till klänningen.

Snubblade även över 2 skor. båda på rea. jag slog till!
de röda har jag haft ett par innan, men klacken är nedsliten o det är massor svarta skavstreck efter alla partynätter.de va nedsatta från 400 till 280. klart jag slog till!

de svarta skorna från din sko har inte alls funnits ute i butiken ännu, äkta läder. från början kostade de 480, jag köpte dem för endast 150! galet bra!



totala kalaset : 757:- ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback