sweet!

idag kom båda mina efterlängtade paket :D
skorna & kavajen från laredoute samt som skyhöga pjäserna från zara(rara
filippa i sthlm som har varit så snäll & sprungit ut på stan & haffat dem åt mig)

I´m in love!


 
♥ kavajen är en skön bas - dock vill jag inte ha den snortight(mode just nu) så ja kör på en strl 38.

♥ de svartvita skorna känns väldigt CHANELiga tycker jag. lagom höga för att kunna ha både till vardags&till fest

♥  de svarta (lite gladiatorinspirerade) skorna från zara är underbara! dock väldigt höga. får nog öva nån gång extra hemma först innan jag ger mig ut i dem.



Outfit!
idag hade jag på mig den vita klänningen som jag bär på bilderna ovan. likaså halsbandet. dock gick jag inte barbent, utan hade svarta tjocka strumpbyxor till. svart trenchcoat,kornblå pumps & den lilla väskan från H&M
(glömde fota en hel dagens outfit eftersom ja va så ivrig att testa skorna. nu sitter jag i mjukiskläder. orkar inte byta om för att fota :P)

Kommentarer
Postat av: Anette

Fina grejer, gillar klänningen och skorna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback