påväg hem till mig



bild 1-4 från laredoute

1.skepparkavajen fick jag hem i strl 38 i förra veckan, men den va förstor så nu väntar jag med spänning efter den. Skepparkavaj är verkligen min slags jacka! älskar dem!

2. snygg duffelaktig kofta! hoppas den inte kliar, är ju så känslig för det :/

3. beställde den i svart 167:- fint! blir perfekt tills jag lyckas spara ihop till en ny fin dyrgrip :)
 
4. beställde svart & rött. bra basplagg

5. H&M herr. Har hur länge som helst letat efter dubbelknäppta koftor utan resultat. När jag såg denna på killsidan kunde jag inte låta bli. hoppas S inte blir alltför stort. Funderar på att byta ut knapparna till fina guldiga med mönster på :)


höst/vinterskor har jag även införskaffat. ett par i brun härlig färg, likadana som de svarta vagabond ja köpte förra året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback