årets bästa köp del 2

1. enkelt & stilrent halsband. passar till allt & är supersnyggt. kommer hålla i många år. har för mig om att jag fyndade det på rea på sensommaren, från timi collection.




2.  bästa randiga tröjan någonsin! Gillar den så grymt mycket så jag har faktiskt 2 stycken av den :P En i vanlig storlek & en storlek större så jag kan ha lite oversized, från carin wester.





3. Det svarta är  inhandlades i somras. Ett perfekt armband till både vardags & till fest. oftast vågar jag inte ha på mig de lite dyrare smyckena när jag ska festa ifall att de ska gå sönder. Men detta armband har varit med om mycket. Älskart! från ccskye




4. Ett riktigt sandraarmband! Användes helst ensamt på armen, dels så rosetten inte blir förstörd & så är det finare ensamt :)  från rachel leigh




5. denna goding fick jag faktiskt hem igår på posten. Inhandlades på brantens rea. Dundertur hade jag & fick tag i absolut sista exemplaret! Tror det kommer bli en favorit som håller länge! från dagmar


Kommentarer
Postat av: Veronica

Wow vilken shopping! :D Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback