lyckorus!

i måndags kollade jag in net-a-porter som vanligt i hopp om att väskan ska ha kommit in i retur. dock var inte förhoppningarna stora. kollade igenom listan lite snabbt(när väskan fanns i lager låg den längst ned på listan över chloeväskor.) Och när jag kom längst ner började hjärtat slå dubbla volter. ja kunde inte tro mina ögon! snabbt slängde jag ner väskan i min inkorg & tjoff så fick jag en bekräftelse om att väskan gått till mig! när jag sedan gick in på sidan igen står det att väskan va slutsåld. SNACKA OM ATT JAG HADE TUR! helt sjukt. hela magen va full med fjärilar & benen skakade nästan. mamma kommer bli galen :P skitsamma! den är min! herrejävlar.
jag som hade börjat planera hur mkt pengar ja skulle ta med mig till london & börja kolla adresser till affärer(de dyra väskbutikerna) osv. har tillomed drömt om edithen! att man verkligen kan få sånna känslor för ett matriellt ting. fan det är det dyraste ja nånsin köpt! kommer det nog vara länge framöver. förstår inte riktigt folk som kan köpa väskor för över 10.000 lapp.(lugn denna kostade inte det.) tur att jag fick den nu iaf när den va på rea. jag kommer leva på fattiggränsen resten av månaden, men det finns fler som gör i min vänskapskrets så det är ingen hets :P januari är ju en svältmånad, right? :O hehe

så nu är jag med drömväska!


Kommentarer
Postat av: Linda

Måste säga att den svarta marc jacobs var snyggare än den bruna...

2008-01-10 @ 11:47:09
Postat av: Anette

Åh så kul, GRATTIS!
Men du har ju Miu Miun också! (Hur mkt var det den gick på? Om du inte vill skriva i bloggen, maila gärna!)
Ha en grymt skön solig fredag och skön helg ;)

Postat av: Stephanie

Haha jag har också drömt om min :) Det hängde verkligen på håret men nu är den min, äntligen! :D

2008-07-03 @ 16:17:20
URL: http://stephaniessecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback