bröstimplantat, jag?

för en stund sedan började vi prata om skönhetsoperationer på jobbet. Då kom det fram att en kollega(relativt ny) trodde att jag hade opererat in implantat i brösten. :P haha. Tyckte det va ganska roligt faktiskt. Visst de är stora men inte såååå stora :P(jag är ju van) visserligen är det c-kupa ja använder så det är väl relativt stort ändå. Dock om skulle ja egentligen vilja ha mindre men det är inget ja lider av. De andra ja diskuterade detta med har ganska små bröst, den ena ska operera dem större men den andra är ganska nöjd. Det är alltid så att man vill ha det som någon annan har. :P Hon som ska operera brösten ska även fixa till näsan....

Så nej jag har INTE opererat brösten.

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu när du säger det så har du ganska sådana bröst. Fast de är ju snygga i ett helt vänskapligt
sammanhang! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback