H&Ms långklänning!

den gick som smör, men som tur va hann ja snappa åt mig inte en utan 2!(va ju dock osäker på storleken.) Tillslut beslöt ja mig för att behålla 36an. klänningen va satans lång. den släpade i marken, så det blir väl att korta av den lite så ja iallafall kan gå i den :P
älskar verkligen färgerna! Jag som oftast inte trivs i massor mönstrade kläder :P

jag H&M modell? haha? (bortse från bh:n, tänker gå utan.)




just det! köpte snyggaste solbrillorna på Åhlens också! Exakt sånna som jag har varit ute efter! Världens kap, 89 pix endast!


Kommentarer
Postat av: Elin Karlsson

Va har du gjort av den du inte skulle ha kvar? Kan man kankse få köpa den =)

/Elin

2008-03-04 @ 13:05:47
Postat av: Anette Olsson

Klänningen var jättefin på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback