jag kunde inte låta bli!



ååh så fina grejer jag fann på laredoute :) skorna såg jag visserligen på englas blogg där hon lottar ut ett par. Visserligen är jag med i tävlingen men hur stor chans är det att just jag vinner? Så ja beställde dem istället. Kavajen finns även i svart vilket ja kanske helst av allt vill ha, men ja har redan 3 st svarta kavajer(i olika skick....) Så det fick bli en grå eftersom den fanns i lager(den svarta kommer i maj

Linda du kan vara lugn! Fakturan på detta paket ska inte vara betald förns i slutet av nästa månad, så ja kommer hinna få en till lön efter london :) allså slösar jag inget inför london :) hihi va bra!

(hmm det märks att ja blir lite arbetsskadad av jobbet, :P haha! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback