egypt del 1

För att inte köra halva natten upp till stockholm, tog familjen in på hotell kvällen innan. När klockan ringde vid 04.30 var det dags att stiga upp eftersom  planet skulle lyfta vid halv 8. Väl på planet hade jag ett par rayban pilot som väntade på mig :)
Flygtiden var uppemot 5-6 timmar men det gick faktiskt överraskande fort.
Destinationen var hurughada,hilton resort. 
Dit kom vi vid 15 tiden & då var det bara att byta om till bikini & hoppa ner i röda havet!

På hotellet tog vi det mest lugnt,solade,badade samt åt goda middagsbuffér.  Ena dagen åkte ut på en yacht & snorklingtur där jag bla stötte på fisken nemo & hans kompisar. På stranden kunde man dansa magdans så det gjorde vi(läs jag & mamma) Vattentempen låg på ca 24 grader vilket hemma i sverige klassas som varmt. Här nere var det tyvärr inte så. Men när man väl kom i så va vattnet riktigt skönt.


Kommentarer
Postat av: Nelly

va mysigt det ser ut!!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback