olsson syndromet

ytterligare en dag i fattigdom(i-landsproblem..)
olsson syndromet innebär att man(läs vi i olssonsläken) glömmer saker & ting lite i tid o otid.

Här är några exempel :
1. jag skulle ut & byta vatten till kaninen samt byta hö. hämtar lite strö & hö som jag lägger in i buren. Går därefter in(utan vattenflaska.)
2. sitter på bussen påväg till stan för att jag tänka löneshoppa lite. Kommer på mer än halvvägs in att plånboken ligger hemma.

smsade mamma & beklagade mig över detta & hon varnade mig för olsson syndromet(som alltid). Hon själv som är en ingift olsson försöker undvika denna släktåkomma :P

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag vet!! :D Jag vill också ha en Chanel, men så mycket annat kommer emellan hela tiden... Godnattkramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback