jag har blivit med jeans!

Jag kan knappt komma ihåg när jag hade på mig jeans senast. Uppskattningsvis är nog 1½ år utan att överdriva. Så idag fick jag rycket & ville ha ett par jeans! Tog med mig sofie & brummade ut till ikano där vi plöjde igenom ett par affärer. Hittade hela två par!! ett par crocker på jc & ett par wrangler på carlings. Jag är mycket nöjd :)

Shoppade också en fin svart/vit randig klänning från filippa k i den nya butiken stil man & kvinna tidigare under dagen.

bilder kommer inom sin tid!

Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

älska jeans :D!

va blev de för ngra?



puss / N

Postat av: Linnea

jag har också köpt jeans i veckan. varför vet jag inte, jag använder aldrig jeans. men fina (och obekväma) var dom. så det är väl värt det. haha, :)

2008-10-04 @ 18:52:51
URL: http://www.architecture.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback