lång eller kort?

i söndags efter gossipgirl vart jag verkligen sugen på att klippa håret kort igen. Hon som spelar jenny i serien är så snygg nu när hon har kapat sig svall till en sexig page.


så vid 23.30 i söndags fick jag ett "ryck" & tog allt mitt uppklippta hår som jag sedan lockade. Dels för att se hur jag skulle se ut i kort hår igen(sist jag hade så kort var studenten vilket var 2 år sen) Jag tycker själv att det ser ut som jag har klippt mig på de 2 bilderna nedan. Frågan är om jag skulle trivas med den korta frillan? Jag kommer ju aldrig ha ork eller tid att fixa frillan varje dag. Vill ju inte att håret ska se hängigt ut.
En färgning av håret snart är iallafall givet. Alldeles förlänge sedan sist. Kommer nog bli något blondare faktiskt. Iallafall ska alla röda pigment i håret bort,överhåret har inte lika mycket röda toner kvar.




 mitt långa svallande hår

VAD TYCKER NI? LÅNGT ELLER KORT HÅR?

Kommentarer
Postat av: Karin i norrbotten

Men Sandra... jag tycker att båda längderna är långa. När jag läste att du skulle klippa dig kort trode jag det var kort-kort, något i stil med Viktoria beckham kort eller snäppe längre.



Hur kort har du haft som kortast?



Jag tycker ändå att din "korta" frisyr är finare på dig. Det kanske är så jag minns dig bäst sen vi sågs sist, för flera år sedan!?



Kramar från Karin som bodde i Märsta

Postat av: Linda

"Jenny" på bilden har ju inte page! Kommer inte ihåg hur hon ser ut i serien men bilden är absolut inte page! :)

2008-10-09 @ 15:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback