massage, bergqvist

idag 15,30 hade jag min inbokade massagetid hos Bergqvist massage. Först får man fylla i 2 A4sidor med info om hur man mår osv. Därefter får man gå in i ett rum där massagen kommer äga rum. jag hade valt att fokusera på axlar,nacke & rygg, eftersom det är det som jag har mest problem med eftersom jag har ett såpass stillasittande jobb framför datorn varje dag.
f***n vad ömt det va på vissa ställen! speciellt vid skulderbladen. för det mesta gjorde det ontskönt men ibland ryckte jag nästan till. tydligen hade jag ganska många muskelknutor runt skulderbladen.
yey vad bra att ha sånna problem när man inte ens är 21, not!

nästa massagetillfälle är 9 okt! längtar redan dit!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Rosetthalbandet är ca 44 cm, precis lagom långt så man slipper strypkänslan!

Postat av: C h r i s t i n e -

Vad gör en blogg till en riktigt bra och intressant blogg tycker du ?

2008-09-13 @ 23:18:26
URL: http://christiinek.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej!



Jag undrar om du kan tänka dig att sälja dina Zara gladiator skor, de svarta som såldes på Zara i sommar. :) Jag betalar MYCKET bra, gärna tre gånger nypriset om det är så. Fundera på det och hör av dig om det låter intressant. :)



Och ta inte illa upp av min fråga, jag är bara i desperat behov av de skorna och tänkte att "fråga skadar ju inte".



Hör gärna av dig!



mvh Elin

2008-09-15 @ 16:18:11
Postat av: Anette

Att gå på massage är verkligen skönt! Har ju tur att vi har en kille som kommer till jobbet 3-4 dagar i veckan som vi kan boka tid hos, var där i måndags!

2008-09-18 @ 21:16:30
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback