Storrensning av garderoben

En helt vanlig lördagkväll, eller? Jag känner mig inte helt kry så att stanna hemma kändes som en bra idé. Kände mig dock ganska rastlös vilket resulterade i en rensning av både bryå & garderob.

Det känns ganska deprimerande att veta hur mycket pengar som jag har lagt ner på massa skitsaker rent utsagt. Jag har verkligen slängt massor av kläder! Om jag skulle lägga ihop inköpspriset på alla dessa kläder skulle jag med all säkerhet få ihop pengar till en chanel,balenciaga,miu miu eller mulberryväska. Helt galet!

På sistone har jag börjat tänka till en gång extra innan jag köper något plagg/väska/sko. pris,kvalitet,passform & livslängd är några utav kategorierna.

Visst jag gör fortfarande en del impulsköp, men oftast kommer jag på mig själv när jag kommer hem med plaggen, så det blir oftast retur de närmaste dagarna....

Dags för en förändring!


funderar på att lägga ut vissa utav plaggen till försäljning. återkommer med mer info.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback