Hur modemodig är du?

Jag gjorde ett modetest på VR häromdagen ang om man alltid kör de senaste trenderna eller mer säkra kort. Här hittar du testet, gör det vetja!

Mitt resultat vart :


Du är en fashionista - när du känner för det



Visst älskar du mode och trender! På festen är du nästan alltid bland de trendigare. Du är en fashionista med koll - och det syns, när du känner för det. Vilket inte är alltid. Ofta kör du till vardags på säkra kort (ibland är det rätt skönt att bara smälta in i mängden också). Antagligen är du i vår på jakt efter en vit kavaj i "herrstil", men du tänker inte lägga en förmögenhet på den. Däremot lägger du gärna lite mer pengar på ett klassiskt köp, som en handväska av bra kvalitet. Du gillar svenska designers och din garderob består av mycket basplagg, kompletterat med coola trendplagg. Kanske ett och annat reafynd från Marc Jacobs eller Miu Miu. Trendplaggen balanserar du gärna med annat mer klassiskt, en trendig topp matchar du med jeans - tights med dragkedjor och skor med skyhög platå blir lite väl mycket...

 

Jag tycker det stämmer in riktigt bra! Jag gillar mode & trender men hoppar långt ifrån på alla rådande trender. tycker det är lika kul att klä upp som att slänga på sig ett par enklar jeans & en schysst tshirt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback