FYND!

Tidigare(i slutet av 08) under reahetsen så fyndade jag lite kläder på solo(här). Bla den blålila kjolen med dragkedja därbak från Acne.
Idag sitter jag & kollar igenom modettes realista & råkar snubbla över just denna kjol. Av ren nyfikenhet ville jag kolla om det är samma pris på den sidan som här hemma i Sverige. Sätter nästan i halsen & räknar snabbt ut att utomlands kostar den kjolen ca 1800 kr! Hemma i Sverige får man punga ut ca 1200 nypris för det, jag köpte den för 600 på rea!

Här finner ni kjolen för det dyra priset.

Kommentarer
Postat av: Anonym

KAP!! :D



Jag fick ge ca 6000:- på rea för mabeln. :)



Kramar!

2009-01-12 @ 23:01:37
Postat av: Anonym

Ja det var det verkligen! Det var 40% rea på mabeln på NK/Mulberry senast jag kollade! Beställde min från england.



Kram!!

2009-01-13 @ 19:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback