I feel good!

Idag var jag på gymet kl 07.00 :D (okej det var 07.05) Det är första gången i mitt liv jag är uppe så tidigt & tränar! Dock var jag verkligen superduper taggad så jag vaknade pigg & skuttade ur sängen,kasta i mig lite frukost o gav mig iväg(min kille börjar jobba 07 på morgonen men JAG gick upp tidigare än honom medans han låg kvar ett bra tag i sängen & bara grymtade, typ :P

Jag började passet med 20 min på rodden vilket vart 3,8 km. Lite segt & ganska ovant då det var andra gången jag körde den. Sen styrketränade jag på i ca 90 min för att sedan avsluta med crosstrainern 20 min, 4 km.

Kondition: tot 40 min 7,8 km & minst 400 calorier
Styrka : 90 min. Några hundra med.

Så jag uppskattar till att jag åtminstånde förbrände 500-600 calorier, det borde jag väl gjort?

Jag är iaf astaggad nu inför träning! Bara efter några gånger känner jag mig starkare i axlar,rygg & runt skulderbladen vilket är mina svaga/problemområden pga arbetet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback