återigen inte min dag...

Nu är jag arg! Jag köpte ett kit med färgning för ögonfransarna depend tidigare idag. Nyss stog jag i badrummet för att ta bort färgen & tvätta mig. När jag tittar mig i spegeln för att inspektera resultatet blir jag väldigt besvärad. Mitt högra öga ser ut som en pandas :S Försiktigt försökte jag skrubba bort det men nejdå, detta kommer jag få dras med i några veckor. Blir att kladda på extra smink för att täcka allt. Jag som hade tänkt att det skulle bli tvärtom.

Jag skulle även ha fixat ögonbrynen men hittar varken remsorna till vaxet eller pincetten, lika bra det för då skulle det säkert sluta med att jag får gå runt med 1½ ögonbryn bara för att dagen har varit emot mig.


Nu säger jag godnatt skitdag!

Kommentarer
Postat av: Krille

Om jag kunde så skulle jag spöa skiten ur dagen åt dig ;)

2009-06-04 @ 23:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback