.

Jag vet att jag har lovat er att blogga oftare men att det inte har hänt något radikalt på den fronten. Det är inte så att jag inte vill blogga utan jag vet inte vad jag ska skriva om.
Nu denna vecka har jag ägnat mest tid åt att läst sista Twilight boken som precis släppts.Den är förbra för att kunna slita sig ;) 

Sen hände det en sak häromdagen som gjort mig nedstämd. En släkting råkade ut för en olycka men efter mycket om & men hade han verkligen tur i oturen.

Men annars så är det mesta som vanligt. Jag har ännu inte börjat träna pga den jävla benhinneinflammationen(ja jag är SÅ trött på den!) Dock tänkte jag testa mig på lite träning på lördag. får se om det blir konditionspass eller mer styrka. Helst vill jag ju kondition då jag känner att jag vill tighta till kroppen & få några kilon att rinna av mig samt få upp min kondis som den va förr...

Angående mina outfits så har vi som sagt skaffat kläderkoder på jobbet vilket gör att jag inte riktigt orkar bry mig eftersom det har blivit begränsat med kläder i garderoben. Men om efterfrågan finns på arbetsoutfits så kan jag givetvis även lägga upp dessa.

Men jag känner att denna bloggtorka kan vända nu när våren tar fart & när jag flyttar hemifrån. Jag skulle kunna blogga & dokumentera mer saker vad JAG gör i mitt "nya" liv. Dokumentera mat,träning,fest & sommar :)



Kommentarer
Postat av: Linda Johansson

jag läser oxå twilight böckerna, fast ja fortfarande inne på första boken... men har läst halva, så e snart klar med den här, då blir d andra... första vet man ju så mkt om redan, så känns inte som mna kommer så långt, eftersom man sett filmen.



tråkigt o höra d där om släktingen, hoppas d ordningar sig...



när får du flytta in?

Postat av: Linda

Tråkigt med din släkting! :(



Men hur kan ni ha klädkoder...spelar det nån roll igentligen...ni sitter ju å ett kontor och pratar i telefonen! Vem ser er?! :P

kram

2009-03-14 @ 18:04:52
URL: http://byebyemeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback