färdigjobbat för denna vecka

Fy vilken arbetsvecka det har varit! Hälften av denna vecka har jag varit på dåligt humör av vissa anledningar & igår var det totalt kaos! Vi hade i snitt 50 pers i kö konstant igår & som mest var det säkert 78-80 st!!! Har även jobbat idag 9-12. Som tur var det det inte lika mycket att göra men det ringde på lite hela tiden.

Nu ska jag bara ta det lugnt(det som är kvar av helgen...) Ikväll blir det iallafall att se Andra chansen med god mat(det lät lite oldie faktiskt, haha!).  Jag måste ju spara pengar tills jag flyttar så inget party ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har :) Är allt br amed dig idag? :D



Kram

/Linnéa

Postat av: Lexie

hade också riktigt mycket kunder där jag jobbade den här veckan, konstant, känns som att det enda svenska folket har gjort den här veckan är att handla?

2009-03-07 @ 22:21:37
URL: http://musicofc.blogg.se/
Postat av: maryam

du va så duktig såååååå på jobbet

hoppas vi får en softare vecka nu, ses imorgon gumman!

2009-03-08 @ 09:58:06
Postat av: Veronica

Ja men det var på egen begäran, jag sa åt henne att kräma på ordentligt för jag gillar riktigt sotiga ögon, tycker tom att det kunde ha blivit ännu mer... :D Men ja det blev bra! :) Och jag är jättenöjd med sminkprodukterna! Men någon vidare lektion där jag lärde mig mycket blev det inte, men å andra sidan måste de ju utgå från att man inte vet något heller... :)



Hoppas du får en bra söndag! KRam!! :D

2009-03-08 @ 11:03:47
URL: http://meandmycloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback