dagens



Det är svårt att ta kort själv när jag inte har något stativ eller liknande. Testade att ta kort på flera olika ställen(självutlösaren) utan att det blev bra. vissa kort får jag varken med fötter eller huvud,vissa supermörka osvosv.

Denna bild får duga trots att vinkeln är lite fel. Ser ut som en 2meters gigant men det bjuder jag på :P

skinnjacka - jofama NY!
klänning - H&M
skor - bronx
halsband - house of harlow
fjäderörhängen - Gina Tricot
väska - min trogna Chloé

-lyssnar på the killers i ipoden :)

Kommentarer
Postat av: jim

du va då inte snygg

2009-05-29 @ 22:05:40
Postat av: sandrao

tack för den ditt as

2009-05-30 @ 13:29:24
Postat av: Anonym

Vart har du köpt bronx-skorna, är det i Linköping?

2009-06-14 @ 20:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback