hurtig morgon

Har precis kommit in från en morgontur runt ån. Mjukstartar med powerwalk för att inte gå ut för hårt, testade dock att springa sista biten för att känna på de nya skorna samt benhinnan på höger ben. Kändes helt ok, lite tungt i benet mot slutet men som sagt så ska det bli ändring på det!
Elektriken var här imorse(halv 8) också för att titta till uttaget i taket eftersom det är ett hål där som gör att jag inte kan sätta upp min fina lampa. Fast efter att han tittat på hålet & mätt så visade det sig att han inte var en elektriker(?!) utan han skulle konsultera med en som sedan kommer återkomma till mig. Förhoppningsvis har de någon schysst kåpa som de kan sätta över - i värsta fall får se måla om taket & kanske tapetsera om??!! Helt dumma i huvudet om det måste göra det eftersom det är nytapetserat & fixat. Varför kunde de inte ta den på samma gång när de ändå var här & fixade?

Såhär ser hålet ut,inzoomat.



Nu måste jag duscha, börjar jobba klockan 10!

p.s. jag återkommer lite senare med bilder från i helgen. Sofie,krille & jag var nämligen på fotoshoot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback