My B-day


Jahaja idag fyller jag tydligen år(2-2 till mig),har inte haft någon direkt födelsedagskänsla. Firade dock lite igår samtidigt som jag var hemma för att fira farsdag. Vi åt god plankstek & jag fick bidrag till mitt resesparande, tack!

Ovant att vakna imorse utan uppvaktning med sång & paket.Fick ge mig själv en klapp på huvudet & säga grattis.
På jobbet vart jag överraskad & glad då maryam hade ordnat födelsedagsfika :)

Resten av dagen har lunkat på som vanligt förutom en del vibrerande i mobilen.

När jag kom hem hängde det en påse på dörrhandtaget - En stor blombukett & choklad från Krille.Vart så glad & rörd så jag började lipa, vilken underbar pojkvän jag har!(har tagit kort på de vackra blommorna men hittar inte kamerasladden,får leta mer efter den imorn)




Tack för alla gratulationer!(ni som glömde får skämmas..)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag skämms mycket! Till mitt försvar kommer jag ju knappt ihåg när några av mina kompisar fyller år!



Grattis iaf!



kram Linda

2009-11-10 @ 15:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback