watch up for the sharks!

Krille,läs det HÄR innan du börjar tänka på att lära dig surfa! Remember what i´ve told you?

Idag är det förövrigt 5 veckor(av totalt 30) sedan han åkte,1/6 av tiden. Det går frammåt, 16,36% av tiden.

Idag har väl dagen varit hel ok. Det har gått i vågor & mitt humör har skiftat nåt enormt. Från att ha varit glad,ledsen/nedstämd/arg osv.

Har iallafall pratat med chefen&coachen om att jag försöker spara ihop tillräckligt mycket pengar så jag kan ta en resa i tex januari någonstans i världen & möta upp babe.

Längtar tills på fredag då hela familjen ska åka iväg på spa för att relaxa&få ny energi.

måste komma in i bra rutiner igen,detta håller inte.



Kommentarer
Postat av: Linda

O vad härligt. Jag tror du kommer iväg till krille! Då får du skcika ett kort också ;)

2009-10-27 @ 22:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback