vinsten,fixat naglarna

I fredags var det äntligen dags att "inkassera" vinsten jag vann charlotte/glitzy - en manikyr hos nageltjejen Julia som har sin salong i glitzys solotek(tannefors)

Jag kom dit med andan i halsen då det var så satans halt ute(nyklackade/sulade acne pistol short...) Möttes av både Charlotte & Julia som hälsade mig välkommen. Kan verkligen rekomendera Julia då hon var otroligt nogrann & välidgt mån om att kunden blir nöjd med resultatet(kände mig väldigt omhändertagen). Kommer absolut komma tillbaka & testa akryl(inför paris perhaps) då det inte kan bli annat än bra! Give her a call, 0736557768! Att inte förglömma är hennes outstanding priser, 450 kr för en förlängning.



resultatet(har även lagt på en extra dekor på långfingret som jag fick med mig hem av julia)
(sorry för dålig bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback