Palace äger verkligen :D

   Fanny bland höstlöv :)

Fick helg som vanligt i tors, jobbade dock över ½ timme. hjälpte tina att hitta en underbart söt klänning som hon sedan köpte. drog till kicks för sminkningen jag bokat tid för med nouba. blev ok, dock tycker jag att ingen(förutom mig själv) målar mina ögonfransar bra, dom blir spindelben känns det som när andra sminkar dem. jaja. sen träffade ja JOHAN! åh vad ja längtat.han bjöd på fika uppe på mezzo där vi myste ett tag. va kul att lyssna på de historier han hade att berätta om usa : )

i fredags drog jag och mamma o tränade friskis medel/styrka pass. helt ok ( men ja satsar stort på tisdagspassen ist)

sen 18.08 tog sofie,jag,linda & linnea pendeltåget till norrköping, där vi skulle ta in på hotell drott & sedan ha en underbar utekväll på palace för att fira att min sofiebabe fyllt 20 år! :) hotellrummet var mysigt, lagom med 4 sängar därinne. vi fick nog det största hotellrummet på hela hotellet :) sen tog vi en promenad till donkan för att få nåt i magen, så man inte dricker på tom mage :P tog dock en liten omväg dit, men skönt med en promenad. linda passade även på att träffa sin pappa i 10 minuter, kul - de träffas inte så ofta. idol med tillbehör blev den lilla förfesten, sedan drog vi till PALACE :D inte ens 5 minuter att gå, skippade jacka, orka köa till garderoben :P kom väl dit ca 11.30, röjjet hade inte riktigt kommit igång än, men tog det lite easy o köpte shot för 19 spänn/st! billigt eller vad! efter att vi intagit dansgolvet så kom alla som flugor. dansade nonstop i princip hela kvällen. hade sååå kul :D mysigt att sitta ute på uteplatsen med filt omkring sig :) 4 pers kom fram till mig o "var bara tvunga att säga att ja va så söt" :P haha, tackar o bockar. råkade dock se en person(iofs kunde ja räkna med att stöta på´n) menmen,flashbacks.

frukosten på hotellet va rätt soft, fanns lite att välja på. mätta blev vi iaf. lätt värt 990:- /natt-4pers!
drog o shoppade lite i nkpg sedan, men vi orkade dock inte så länge, väskorna vägde förmkt :P köpte iaf en fin sjal som passar bra till min kappa.

lite seg är jag allt. blir dock en utgång ikväll med :P haha fattar inte att ja orkar. dock har ja lovat sofie ;) men det blir nog kul det med. lite kul egentligen, partydag fredagar i nkpg, o partydag på lördagar linköping :P, eller? :O

längtar tillbaka till sommaren. värmen,(natt)bad,uteserveringarna o allt, hela atmosvären etc.
 vi :)

helgens låtar:
bob sinclair - rock this party
cascada . miracle
pussycat dolls - i dont need a man
ne yo - so sick
thomas ledin - helt galen i dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback